Известие

Collapse
No announcement yet.

вапрос4е кам специалисти те .

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вапрос4е кам специалисти те .

    едно вапрос4е кам спциалистите ,като сменям ендренажния ремак трябва ли да сменям некви семеринги или некви други работи 4е имам тука един маистор и ми вика 4е задалжително трябвало да се сменят ама иска и пове4е пари разбира се а маистора си работи добре
    conductor de una Alfa 145 1.9 td наи сигурното място за една кола е на паркинга , но не за това са направени магистралите

  • #2
    Задължително

    Задължително е да смениш и ролките с ангренажния ремък. А семерингите се сменят като почнат да пускат масло. Когато го свалите ще видите ако са омаслили някъде ще ги смените. Ако са здрави няма смисъл.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    Fiat Coupe 2.0 16V

    Comment


    • #3
      Re: Задължително

      Първоначално публикувано от rtfm
      Задължително е да смениш и ролките с ангренажния ремък. А семерингите се сменят като почнат да пускат масло. Когато го свалите ще видите ако са омаслили някъде ще ги смените. Ако са здрави няма смисъл.
      Не че е задължително, но е препоръчително. Аз съм карал лагуна на която три пъти съм сменял ремък без да сменям ролки и няма никакви проблеми щом не вият. - лично мое мнение и практика.
      Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

      Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

      Comment


      • #4
        Това за мен е консуматив който се износва. Те тея ролки са на прожини които с времето се разтягат. И като ти прескочи зъбче или две ремъка става неприятно. Според мен в случая евтиното може да излезне много скъпо.
        Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
        EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
        EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

        Comment


        • #5
          ЕХОООООО , тия ролки имат лагери дето се износват, Gigi може да Ви каже кво става като затегнат лагерите на ролките
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Crusader
            ЕХОООООО , тия ролки имат лагери дето се износват, Gigi може да Ви каже кво става като затегнат лагерите на ролките
            Ооооо да писал съм поне 20 пъти, но важното е СМЕНЯЙТЕ ВСИЧКИ РОЛКИ!!!! И то при сигурен майстор!!!!

            Comment


            • #7
              eхо мерси за саветите маи ще дам пове4е пари4ки но да ми смени и тиа ролки колко според вас струва процедурата смяна на ремак и ролките
              conductor de una Alfa 145 1.9 td наи сигурното място за една кола е на паркинга , но не за това са направени магистралите

              Comment


              • #8
                eхо мерси за саветите маи ще дам пове4е пари4ки но да ми смени и тиа ролки колко според вас струва процедурата смяна на ремак и ролките


                За да добиеш представа колко горе-долу струва тая операция, ще ти кажа че за моя Боксер 1.6 ми взеха 40 лева. За дизела предполагам че ще е по-малко, защото на Боксерите се сменят доста трудно.[/quote]
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Speeder
                  eхо мерси за саветите маи ще дам пове4е пари4ки но да ми смени и тиа ролки колко според вас струва процедурата смяна на ремак и ролките


                  За да добиеш представа колко горе-долу струва тая операция, ще ти кажа че за моя Боксер 1.6 ми взеха 40 лева. За дизела предполагам че ще е по-малко, защото на Боксерите се сменят доста трудно.
                  [/quote] абе незнам ,влезнах аз в един сервиз на околоврастен пьт, един приател си купуваше джанта за резервната си гума и аз питах просто еи така колко ще ми вземе е верно 4е и оня нещо по4на да се надува и ми вика а ако е дизел вьобще не се занимавал било много сложно абе беше си некав смотаняк така или ина4е немаше да си дам колата на тоя но и в квартала ми казаха 4е било по трудно ако някои ми каже ниякои сервиз благодарско и ми излезне до 100 кинта с ремака и ролките отивам
                  conductor de una Alfa 145 1.9 td наи сигурното място за една кола е на паркинга , но не за това са направени магистралите

                  Comment

                  Working...
                  X